top of page

ONS
VERHAAL

Na een succesvolle start van Wheeler Dealer Thijsen in 2018, zijn wij gaan nadenken over de toekomst. Er is een grote vraag naar elektrische scooters, waar wij graag in willen voorzien. Van daaruit is ons concept ontstaan. Het eenvoudig bestellen van elektrische scooters vanuit de luie stoel en binnen een respectabele tijd thuis geleverd. 

​

De website is uiteindelijk in het najaar van 2020 online gekomen. Vele tevreden klanten gingen u voor!

Omdat wij al meer dan 12 jaar ervaring hebben in de scooterbranche, zowel brandstof- als elektrische scooters, weten wij kwalitatief het juiste assortiment aan te bieden. Wij verkopen om die reden ook alleen producten waar wij 100% achter staan. 

a3.jpg

FAQ

Kan ik de scooter ook eerst bezichtigen?

Ja dat kan zeker! In onze fysieke winkel in Barneveld hebben wij altijd modellen voor u klaar staan. Bent u op zoek naar een specifiek model en/of kleur? Bel even van te voren, zo staat u nooit voor verassingen!

Wat is de levertijd van mijn bestelde scooter?

De gemiddelde levertijd van een scooter is ongeveer 1 week. Dit heeft te maken met het inkoopproces, het rijklaar maken en het kenteken. Na het plaatsen van uw bestelling nemen wij contact met u op om u te informeren over de levertijd en uw gewenste leverdatum. Wilt u dit voor de aanschaf al weten, neem dan vrijblijvend contact d.m.v. ons contactformulier. Daarnaast zijn wij ook telefonisch bereikbaar binnen de openingstijden.

Kan ik ook een testrit maken?

Dat kan zeker! in onze fysieke winkel in Barneveld hebben wij verschillende modellen rijklaar staan om u het geweldige elektrische rijden persoonlijk te laten ervaren. U zult versteld staan!

Ook hierbij geldt; bent u op zoek naar een specifiek model? Bel altijd even van te voren, zo staat u nooit voor verassingen!

Ik zou graag wat wijzigen aan mijn bestelling. Kan dat?

Dat kan, wel onder voorbehoud van al reeds bestelde artikelen. Neem in deze gevallen even contact op d.m.v. ons contactformulier. Daarnaast zijn wij ook telefonisch bereikbaar binnen de openingstijden.

Ik zou graag een artikel willen bestellen welke niet vermeld staat op de website. Kan dat?

In bijna alle gevallen hebben wij voor ieder wat wils. Mocht u toch een artikel of extra optie niet tegenkomen op onze website, neem dan contact op d.m.v. ons contactformulier. Daarnaast zijn wij ook telefonisch bereikbaar binnen de openingstijden.

Ik zou de scooter graag laten bezorgen. Kan dat?

Dat kan zeker! Ons team maakt per week meerdere rondes om zo ook uw scooter persoonlijk te kunnen bezorgen. U krijgt dus altijd één van onze eigen medewerkers aan de deur. Vervolgens krijgt u thuis uiteraard een uitgebreide uitleg over de aangeschafte scooter.

bottom of page